Замовлення товару в інтернет-магазині PtofTorg.in.ua здійснюється наступним чином:
■ На сайті через «Корзину», заповнити та відправити замовлення;
■ Дзвінок в наш офіс на будь-який з вказаних номерів телефону;
■ Запит на Viber або Telegram;
■ Відправка листа на наш e-mail: prof-torg@ukr.net
Доставка товару:
Доставка товарів представлених у нашому інтернет-магазині здійснюється в будь-який населений пункт України, будь-якою транспортною компанією:
- Нова Пошта;
- Інтайм;
- Міст Експрес;
- Делівері;
- САТ.
Вантаж страхується на повну вартість товару, при пошкодженні або втраті вантажу повну матеріальну відповідальність несе служба доставки транспортної компанії.
Товар відвантажується при повній оплаті або частковій передоплаті.
Для здійснення доставки накладним платежем (післяплатою) достатньо зробити передоплату у розмірі 20% від вартості обраного Вами товару (передоплата необхідна для того, щоб в разі, якщо клієнт не прийде за товаром, ми могли перекрити витрати на доставку).
Перед відправкою, замовлений Вами товар перевіряють на працездатність працівники технічного відділу.
Після відправки товару перевізником Ви його зможете отримати протягом 2-х днів. При отриманні потрібно оглянути і перевірити товар на його цілісність та комплектність. Після перевірки оплачується доставка (можливий готівковий або безготівковий розрахунок)та вартість товару. У разі виявлення пошкоджень, складається відповідний акт на складі перевізника.
Замовлення будь-якого товару, оплата якого здійснюється при отриманні накладним платежем (Нова Пошта, Інтайм, САТ) і забороною видачі (Делівері) здійснюється за тарифами перевізника і її оплачує одержувач.
Товар на складі транспортної компанії зберігається безкоштовно протягом 5 днів з моменту прибуття на відділення, після закінчення цього терміну на товар додатково нараховується плата за зберігання.
Обов'язково необхідно перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію товару Вашого замовлення. У разі виявлення пошкоджень товару, необхідно відмовитися від отримання такого товару та скласти акт (претензію) у відділенні перевізника. Також необхідно обов'язково повідомити нас про подію, що трапилась, щоб ми зі свого боку змогли пришвидшити процес вирішення даного питання з перевізником.